W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie.

SUN & More

Biało na czarnym

Kim jesteśmy ?

O nas

LUDZIOM, KTÓRZY NAM ZAUFALI POWTARZAMY:
„TRZYMAJCIE SIĘ BLISKO SIEBIE”

Partnerzy

I WIELU INNYCH...

2011/2012 Rok poszukiwań
Z naszej pasji do sportu i doświadczenia w turystyce powstało biuro podróży. Pierwszy rok na rynku był dla nas wielkim wyzwaniem, ukierunkowanym na poszukiwanie tego jedynego, upragnionego miejsca na rynku; innego niż inne. Dzięki determinacji zdobyliśmy zadowolenie wśród klientów indywidualnych, korzystających z usług organizowanych przez nas obozów, kolonii, wycieczek i wyjazdów narciarskich.

2012/2013 Rok nowych doświadczeń
Po roku nowych doświadczeń staliśmy się bardziej wymagający dla samych siebie. Postawiliśmy na szalę nasze umiejętności, wielką empatię, aby zmierzyć się z tym co nieuniknione. Podjęliśmy współpracę z klientami grupowymi, głównie z instytucjami działającymi w sferze opieki osób społecznie wykluczonych. To głównie dla nich kierowaliśmy swój wysiłek, aby w przyjazny sposób bawiąc ich podopiecznych uczyć i zachęcać do pokonywania swoich własnych barier. Okazało się, że wykorzystanie doświadczenia organizatora usług turystycznych i dołożenie zindywidualizowanego programu szkoleniowego, było idealnym połączeniem stanowiącym cenny produkt, mocno poszukiwany przez naszych nowych klientów.

2013/2014 Rok nowych możliwości
Dwuletni związek dla każdego również i dla nas był już poważnym zobowiązaniem. Branża szkoleniowa wówczas nabierała rozpędu. A my przez cały ten czas do przodu i coraz szybciej. Pokłady nowych możliwości napędzały rozwój nowych umiejętności. Nowe umiejętności otwierały drzwi do coraz to nowszych możliwości. Dzięki ogromnej elastyczności, potrafiliśmy dotrzymać tempa wzrastającym oczekiwania klientów branż przodujących w rozwoju gospodarki. Towarzysząc naszym klientom podczas organizowanych wyjazdowych wizytach studyjnych, szkoleniowych w kraju i za granicą, mieliśmy możliwość zapoznać się bliżej z innowacyjnymi rozwiązaniami, nowatorskim podejściem kształtujące zmiany w gospodarce i sektorze publicznym.

2014/2015 Rok nowych umiejętności
Nowa wiedza otworzyła nam szansę pozyskania rzeszę nowych klientów, z którymi mogliśmy się nią podzielić. Były staże, praktyki, wizyty zawodoznawcze, wspieranie osób młodych w rozwoju ich karier. Dzielenie się wiedzą w przygotowywaniu programów wizyt i szkoleń oraz wspieranie organizacyjno- logistyczne w przygotowaniu długoterminowych wyjazdów na praktyki zachęcało klientów do korzystania z naszych kompleksowych usług. Dzięki czemu mogliśmy zaoferować więcej.

2015/2016 Rok nowych wrażeń
Nowe kierunki, nowe miejsca i nowi ludzie zachęcili nas do działania na jeszcze większą skalę. Podjęliśmy wyzwania w propagowaniu szczytnych idei, zgodnych z naszymi przekonaniami. Wiara i przekonanie o słuszności promowanych idei, pozwoliły osiągnąć imponujące rezultaty w przeprowadzonych kampaniach społecznościowych, promocyjnych i konkursach. Mieliśmy ogromną satysfakcję, że za naszym pośrednictwem mogliśmy wpłynąć na sposób myślenia ludzi na temat ochrony środowiska czy podejścia społeczeństwa do unijnych dotacji. Organizując festyny i koncerty mieliśmy możliwość zadbać również o rozrywkę i integrację mieszkańców wpisaną w nowoczesny nurt zrównoważono rozwoju.